Metodologija za ugotavljanje kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu in uvedba spletnega vprašalnika za paciente na portalu zVem
ZD Šmarje Pri Jelšah
Datum objave: 25.09.2019
Obveščamo vas, da je Ministrstvo za zdravje 23. avgusta 2019 sprejelo Metodologijo za ugotavljanje kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu v skladu s 14. členom Uredbe o poslovanju z uporabniki v javnem zdravstvu (Uradni list RS, št. 98/08 in 55/17 –ZPacP-A).
Glavna pridobitev za paciente je možnost izpolnjevanja vprašalnika v elektronski obliki preko portala zVem (https://zvem.ezdrav.si/limesurvey/index.php/119932/lang-sl). Možnost izpolnjevanja vprašalnika se pacientom zagotavlja neprekinjeno, na voljo pa je v več jezikih.Informacija o spletnem vprašalniku je na voljo na spletni strani Ministrstva za zdravje pod temo Kakovost zdravstvenega varstva na spletni povezavi www.gov.si/podrocja/zdravje/dostopnost-in-varnost-zdravstvenega-varstva/.
Pooblaščena oseba za ugotavljanje zadovoljstva pacientov v Zdravstvenem domu Šmarje pri Jelšah je mag. Natalija Klun, vms, univ.dipl.org.