Naročanje preko interneta

Naročanje preko interneta
Objavljeno: 11. januar 2019 ob 08:51
Posodobljeno: 11. april 2019 ob 11:56

Spoštovani.

Zdravstveni dom Šmarje pri Jelšah želi biti občanom prijazna ustanova. Za dosego tega cilja se trudimo tako na organizacijskem področju, področju urejenosti okolja v katerem delujemo, kakor tudi z informatizacijo delovnih procesov.

Zadnje leto smo zato precej sredstev vložili v posodobitev lokalnih informacijskih sistemov. V ta namen smo šli tudi v prenovo internetne strani, ker želimo občanom omogočiti informacijo o delovanju našega zavoda, kakor tudi elektronsko komunikacijo s svojim osebnim izbranim zdravnikom. Odločili smo se za nakup spletne aplikacije PriZdravniku, ki vam omogoča, da se preko svojega mobilnega telefona ali osebnega računalnika pri svojem osebnem zdravniku naročite na:


Za navedene storitve je potreben le klik na zgornjo ikono ali na povezavo ob objavljenih ordinacijskih časih zdravnikov in že vstopite v spletno aplikacijo.

Do sedaj ste morali prinesti svojo zdravstveno kartico in jo odložiti v predal svojega izbranega osebnega zdravnika. Čez dan ali dva ste morali spet priti v Zdravstveni dom po kartico in šele nato v lekarno ali k napotenemu zdravniku. Za naročanje ste morali poklicati medicinsko sestro in se naročiti.

S spletno aplikacijo PriZdravniku izberete svojega izbranega osebnega zdravnika in se naročite na ponujen prosti termin. Če želite naročiti recept, eNapotnico ali staležni list, kliknete ustrezni izbor, vpišete številko zdravstvene kartice in kontaktno številko ali mail. Ko dobite sporočilo, da je zdravnik predpisal, kar ste naročili, lahko greste z zdravstveno kartico v lekarno. Če pa potrebujete eNapotnico ali staležni list, pa jo/ga lahko dvignete na informacijah Zdravstvenega doma.

Z elektronsko podporo naročanju v splošnih in družinskih ambulantah vam želimo prihraniti nepotrebne poti, zmanjšati vaše tveganje, da se okužite v čakalnici, prihraniti vaš čas, zmanjšati čakalni čas pred ambulanto naročenim pacientom ter medicinskemu osebju zmanjšati število motečih telefonskih klicev in omogočiti, da se čim bolj posvetijo pacientom v ambulanti.